Zgłoszenie Reklamacji

Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że odsetek reklamacji w naszej firmie, jest mniejszy niż 1%. Jesteśmy jednak ludźmi, więc i nam zdarzają się pomyłki. Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z procedurą zgłaszania reklamacji, znajdziesz ją na dole tej strony.

 


ZAMÓWIENIE NIEKOMPLETNE

Jeżeli dotarło do Ciebie niekompletne zamówienie, musisz zgłosić braki niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

 


USZKODZONA PRZESYŁKA

Zdarza się, że podczas transportu, przesyłka zostanie uszkodzona. Dlatego zalecamy sprawdzenie jej w obecności kuriera. Jeżeli produkty dotrą do Ciebie uszkodzone, kurier musi spisać protokół uszkodzenia. Jest to warunek kluczowy do tego, aby skorzystać z ubezpieczenia dostawy, które zostało przez Ciebie opłacone.

 


ZAGINIĘCIE PRZESYŁKI

Jeżeli przesyłka nie dotarła, sprawdź jej status w firmie kurierskiej. Link do śledzenia przesyłki oraz jej numer wysłaliśmy do Ciebie po zrealizowaniu zamówienia. Sprawdź też termin dostawy, wynikający z regulaminu firmy kurierskiej. 90 procent przesyłek dostarczanych jest na drugi dzień, jednak czas regulaminowej dostawy wynosi 72 godziny. Jeżeli masz problem ze zlokalizowaniem przesyłki, chętnie pomożemy.

 


PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI:

Nie wymagamy specjalnej formy zgłoszenia reklamacji. Jeżeli jednak wykonasz poniższe kroki, rozpatrzmy ją znacznie szybciej od regulaminowego terminu:
• Wypełnij dokładnie FORMULARZ REKLAMACJI
• Prześlij go do nas mailowo oraz dołącz fotografie uszkodzeń przesyłki
• Jeżeli zależy Ci na czasie, skontaktuj się z nami telefonicznie
• Przygotuj produkty, aby mógł je odebrać kurier. Zapakuj je starannie, aby nie uległy dodatkowemu uszkodzeniu podczas transportu.

 

Copyright: 2024 Galanteria RozkiObfitosci.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa serwisu

Oprogramowanie KQS